10 December 2011

blur...

4:26 PM

smakin hari smakin susah aku nak lupakan ape yg aku lalui.. aku xtahu knp bnde neh slalu jd kat aku.. aku tahu.. rmai yg ckp mungkin ade hikmah d sbaliknye. aku xmmpu nak melawan kuasa Dia. kerna Dia yg mnurunkan takdir kat aku neh.. tiap2 mlm aku berdoa supaya di jauhkan dr bnde2 neh sume.. aku tahu mungkin doa aku belum diterimaNya. tapi aku xkn pernah jemu memohon drNya. sape taw satu hari nti Dia berikan petunjuk kat aku. aku juz sedih bile aku pk blik ape slah aku.. salahke aku berbaik dgn org. bile aku jahat org xsuke. so better aku buat baik pd org. tp knp bnde2 cmni yg slalu jd kat aku. aku kene jd jahat blik mcm dlu smpai ko suke?? blur r.. kdg2 tuh aku phm xsmestinye ape yg kite nk tuh kite akan dpat. tp slahke aku mncuba brusaha mndpatkannye. aku xpernah mintak byk2 dr ssorg. xbyk.. sbb aku xcrewet. tp knp ni blasan yg aku dpat. mungkin blasan atas dosa2 laluku. tp sampai bile.. aku dah lame tinggalkan sume bnde tuh.. aku berjaya berubah sbb aku sibukkan dri aku ngn kerjaya aku. tp smpai bile aku tros sibuk ngn kerjaya aku.. aku kene pk mase dpan yg aku nk gak. tp xpernah aku dpat. ape punye mlang la nasib. aku bersyukur dgnNya kerna dgn sifat sabar yg Dia letakkan dlm hdop aku,aku berjaya bertahan smpai skang. klu x aku da give up da nak ddok kat dunia yg penuh pendusta neh. so,aku berharap sgt terbukak hati ko tok mnilai. itu je aku hrapkan wlupom aku taw aku stil mngharap ssuatu bnde yg xpasti. sakit weh. Dia je yang tau.

0 comments: